Levering & Verzending

Bee Online verkoopt en verzendt producten vanuit België naar alle Europese landen. Gelieve ons te contacteren indien het door u gewenste land van bestemming niet bij de verzendopties vermeld staat: info@beeonline.be.

Order verwerking

Uw bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen verwerkt zodra de betaling is ontvangen en goedgekeurd. De verwerking van bestellingen kan langer duren wanneer we een groot aantal bestellingen per dag ontvangen. Wij stellen uw geduld tijdens deze periode op prijs!

De door u gekochte goederen worden met de grootste zorg ingepakt om te voorkomen dat deze beschadigd zouden geraken tijdens het transport. Indien u echter vaststelt dat bepaalde goederen beschadigd zijn geraakt, dient u dat binnen de 24u na aflevering te melden.

Tracking informatie

Je ontvangt trackinginformatie onmiddellijk na verwerking van jouw order.

Afzonderlijke zendingen


Wanneer u meerdere artikelen tegelijk bestelt, kunnen deze afzonderlijk worden verzonden zodat u ze sneller ontvangt. In dit geval ontvangt u meerdere trackingnummers.

Ongeldig Adres

Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor het verstrekken van het juiste adres en het tijdig ophalen van uw bestelling bij een afhaalpunt.

Als de postbode uw bestelling niet goed kan afleveren door een fout in het adres of als uw bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender omdat deze niet wordt opgehaald, zijn wij niet verantwoordelijk voor de extra kosten.

Wij regelen een nieuwe verzending van uw bestelling en brengen de extra verzendkosten in rekening.
Restitutie voor het niet afhalen van bestellingen is niet mogelijk.

Als uw bestelling niet geleverd is binnen de verwachte leverdatum die vermeld staat op de track & trace pagina, neem dan binnen 30 dagen contact met ons op zodat we het kunnen bekijken.

Tarieven

Je kan de verzendingsprijzen terugvinden bij de checkout vóór je tot betaling overgaat. Indien je reeds een account hebt, verschijnen deze prijzen wanneer je je winkelmandje bekijkt.